קידוד קבצים מהיר ונוח! + העלאה אוטומטית! + עידכונים! + דרושים!

תמיד בפנסהב יש את החלק התכני של לקודד קבצים,

בגלל שחלק שהוא 100% תכני אפשר ליעל אותו, בדיוק כמו שעשיתי!

אז אם בא לכם לקודד קבצים עם כתוביות, כדי שיעבוד טוב בצפייה ישירה זה המקום!

אז בניתי לזה אתר פשוט ובעברית:

http://tomp4.tk/?type=hebrew

הקוד לשימוש הוא: NDEzODk5ODQ2NzYyMDEzNjAwMA

הקוד הזה מאפשר לכם לקודד קבצים בגודל של עד 1.5GB (אני מניח שזה מספיק לכול הקבצים),

*ניתן להעלות את הוידאו הישר מדרייב (העתיקו את הקישור של הקובץ)


+ צפייה ישירה, ניתן להעלות את הקבצים ישר לצפייה ישירה, מבלי צורך להוריד אותם!

 + ניתן להעלות את הקבצים ישר לדרייב שלכם! - בקלות:

  1. צרו תיקייה בדרייב ושתפו אותה עם האימייל videotomp4@gmail.com
  2. סמנו באפשרויות הלאה, "תיקייה בדרייב" ויפתח לכם תיבת טקסט
  3. העתיקו מהשיתוף של דרייב את הקישור של התקייה והדביקו אותו בתיבת טקסט


איך זה עובד?

אחרי שהקובץ יקודד ויעלה לשרת צפייה \+ הורדה, ישלח לכם לאמייל עם לינק לצפייה ישירה + קישור למחיקה, כזה פשוט! :)


*אם יש לך צורך ביותר מקום לקידוד שלח\י לי הודעה בדיסקורד -> Raiden#8797

*אם משהו לא עובד \ מופיע לכם הודעת שגיאה, שלחו לי הודעה בדיסקורד :)


אתר חדש ->

דרך הגב אני מחפש מעצבים לאתר החדש, אני רוצה ליצור עיצוב דומה לספין \ יותר טוב, 

אני צריך גם אנשים שיוכלו למצוא \ לעצב באנרים לאתר + לוגו... (+צליל להתרעות...)

אז מי שמעוניין שיפנה אלי בדיסקורד! 😃😉


תמונה של האתר קידוד:


*יש הגבלות לכמות הקבצים שאפשר להוסיף לרשימת המתנה לקידוד (זה הסטטיסטיקות שמופיע בדף)




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתובת חדשה???

מדריך למשתמש - הוספת אנימות!