עידכונים, אחרי הרבה זמן...

 היי לכולם,

הרבה זמן לא רשמתי אז כמה עידכונים קטנים -

בניית האתר:

נכון לעכשיו אני בונה את האפשרויות לפסהבים,

אחרי זה אני יסיים את הצפייה הישירה, ואחר כך הבטא תשוחרר!

קצת ספוילרים: אפשר לתזמן פוסטים ופרקים!


לגבי השרת קידוד: מדי פעם יש בעיות עם השרת, אם אתם רואים שהשרת לא עובד \ נשלח אליכם אותו אימייל כמה פעמים,

אז תדעו שהכול בסדר זה אומר שאני עובד על זה וזה בתיקונים.

השרת קידוד עדיין בבטא כך שעדיף שהבעיות יגיעו עכשיו מאשר האחר כך... ;)


דף פתיחה של האתר נכון לעכשיו:


*האתר בהשראת ספין

תגובות

  1. היי, אני רואה שבתפריט יש "ארכיון ישן". האם יש גם ארכיון חדש? או שכל הצפייה וההורדות של האנימות מרוכזות רק בארכיון הישן?

    השבמחק
  2. תוכלו להעלות גיבוי לי d.gray-man משנת 2006?

    השבמחק
  3. יש מישהוא שתרגם את היגוראשי?

    השבמחק
    תשובות
    1. קבוצת אוקיו סאב מתרגמת את הסדרה

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתובת חדשה???

מדריך למשתמש - הוספת אנימות!